søndag 15. september 2013

Design av stol

Hei!
I de første ukene av skoleåret har klassen og jeg holdt på med å designe hver vår liten stol laget av papp. Den skulle gjenspeile personligheten vår og f.eks. hva vi liker.

Framgangsmåten:

Stolen er altså laget av papp, og for å vite nøyaktig hvordan stolen skulle være i formen, så fikk vi en ferdiglaget mal av læreren som vi bare klippet ut. 
Så limte vi den sammen slik at den nå ser ut som stol. Så skulle vi pynte den.
På stolryggen dekorerte jeg den med svart skinn, på stolsete limte jeg på falsk pels med leopardmønster, rosa paljetter på stolryggen (limt på over det svarte skinnet) og gullfargede paljetter på stolbeina.

Rosa er yndlingsfargen min og og jeg liker ting som glitrer. Men jeg tok også på litt svart skinn for å vise at jeg også kan ha en litt tøffere stil.

Derfor valgte jeg å lage stolen slik som den er nå.

             





 
 
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, hvis feks en venninne skulle gjette hvilken stol som er min av alle sine, så tror jeg hun har valgt min fordi den gjenspeiler hvordan jeg er, og det var det som var meningen. Kunne kanskje gjort det litt mer nøyaktig, men alt i alt ble det e fin stol som gjenspeiler meg selv.
 
    - Sigrid
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar