fredag 6. desember 2013

Oppbevaringseske

Vi fikk i oppgave å lage en boks med linjer, striper og retninger.

Først tenkte jeg å lage en boks med "Love", men så tenkte jeg at var litt klisje og at det ikke ga nå inntrykk om hvordan jeg er. Jeg fikk en tanke om å finne en tekst der det sto mote for eksempel i ett moteblad fordi jeg liker mote veldig godt. Så ble jeg inspirert av Victoria's Secret stripene.

Slik ser de ut:

   

Jeg brukte dette mønsteret fra google:











Jeg skrev det ut, klippet opp alle stripene slik at de ble hver for seg, og deretter limet det på boksen. På topplokket ville jeg ha noe veldig enkelt, siden bunnen har ett så sterkt mønster. Jeg valgte å ha på ett lyserosa silkepapir på topplokket, og deretter limte jeg på skriften der det står "Mote". Jeg malte hvitt på kantene og bunnen inne i boksen og på undesiden for jeg synes at det passet best.

Jeg ble selv veldig fornøyd med boksen. Jeg synes at alle fargene er matchende. Helhets utrykke er at det er en delikat og søt eske. Det ligner faktisk litt på en cupcake.

Her er det ferdige resultatet:







Jeg ble selv veldig fornøyd med boksen. Jeg synes at alle fargene er matchende. Helhets utrykke er at det er en delikat og søt eske. Det ligner faktisk litt på en cupcake.

1 kommentar: